Optimaliseren van Customer Due Diligence processen - VP&P
Voogt Pijl & Partners
Search Icon
×

Cases


Wat wij doen? Wij geven organisatieadvies in de financiële sector.

Je collega’s hebben uitdagende opdrachten bij banken, verzekeraars, partijen in de pensioensector en toezichthouders.


Optimaliseren van Customer Due Diligence processen


Onze klant had de wens de inspanning en het handwerk in het CDD proces te reduceren, zonder dat de kwaliteit of effectiviteit af mocht nemen. Om dit te bereiken was een nieuwe KYC organisatie uitgedacht met nieuwe processen en ondersteunende tooling. 

Wij hebben deze organisatie opgezet, met RPA de handmatige inspanning geminimaliseerd, een Big Data model ingericht voor risico-gebaseerde processing, voor laag risico klanten een STP proces geïmplementeerd en bankbreed een training en bewustzijn programma uitgerold.

Onze andere cases


Compliance Identity & Access Management
Compliance Identity & Access Management
Versterken inzicht in en sturing op risico’s
Versterken inzicht in en sturing op risico’s
Bankbrede opzet en uitrol van KYC Training en Awareness programma
Bankbrede opzet en uitrol van KYC Training en Awareness programma
Opstellen veranderstrategie
Opstellen veranderstrategie