
Een crisisteam werd in het leven geroepen om klant- en transactie-filtering zo snel als mogelijk wereldwijd in te richten, een inhaalslag te doen op de gehele klantpopulatie en zo compliant te worden met AML regelgeving.
Ons implementatieplan voorzag naast de operationele en systeemtechnische inrichting van klant- en transactie filtering ook in de inrichting van een eenduidig beleid en standaarden voor alle business lines en betrokken landen.
Met deze toekomst vaste aanpak hebben we de organisatie geholpen compliant te worden en de eerste stappen te zetten naar centraliseren en efficiënter maken van klant- en transactiefiltering.
Ons implementatieplan voorzag naast de operationele en systeemtechnische inrichting van klant- en transactie filtering ook in de inrichting van een eenduidig beleid en standaarden voor alle business lines en betrokken landen.
Met deze toekomst vaste aanpak hebben we de organisatie geholpen compliant te worden en de eerste stappen te zetten naar centraliseren en efficiënter maken van klant- en transactiefiltering.