Actualiseren en herstellen van CDD Klantdossiers - VP&P
Voogt Pijl & Partners
Search Icon
×

Cases


Wat wij doen? Wij geven organisatieadvies in de financiële sector.

Je collega’s hebben uitdagende opdrachten bij banken, verzekeraars, partijen in de pensioensector en toezichthouders.


Actualiseren en herstellen van CDD Klantdossiers


Op last van de toezichthouder moesten klantdossiers onder hoge tijdsdruk en met hoge kwaliteitseisen worden geactualiseerd. De organisatie, systemen en processen moesten aangepast worden om dit mogelijk te maken en de organisatie direct toekomst vast in te richten.

Onze aanpak bestond uit het inrichten van een tijdelijke, multidisciplinaire FEC organisatie en de opzet en uitvoer van een massale klantbenadering. Parallel zijn diverse exit trajecten voor specifieke klantgroepen uitgedacht en zorgvuldig afgerond en is het ontwerp voor de toekomstige volledig digitale klantbenadering opgeleverd.

Onze andere cases


Duurzame verbetering KYC door inzet nieuwe technologie
Duurzame verbetering KYC door inzet nieuwe technologie
Versterken inzicht in en sturing op risico’s
Versterken inzicht in en sturing op risico’s
Transactiemonitoring opzet en inrichting 
Transactiemonitoring opzet en inrichting 
Met Data Analytics in korte tijd compliance gerealiseerd
Met Data Analytics in korte tijd compliance gerealiseerd