Vormgeven en uitvoeren digitalisering van klantprocessen - VP&P
Voogt Pijl & Partners
Search Icon
×

Cases


Wat wij doen? Wij geven organisatieadvies in de financiële sector.

Je collega’s hebben uitdagende opdrachten bij banken, verzekeraars, partijen in de pensioensector en toezichthouders.


Vormgeven en uitvoeren digitalisering van klantprocessen


Om te voorkomen dat een bank achter ging lopen op de concurrentie op het gebied van digitale klantinteractie en om de kostenratio te verbeteren, is een digitale transformatie opgestart. 

Per groep van processen zijn de knelpunten in kaart gebracht en is gekeken naar mogelijkheden tot digitalisering. De digitalisering is onder meer ondersteund door implementatie van een Business Process Management tool, waarmee legacy systemen en nieuwe tooling slim met elkaar verbonden zijn.

Onze andere cases


Nieuwe IAM tooling
Nieuwe IAM tooling
Implementeren fraude detectie systeem betalingsverkeer
Implementeren fraude detectie systeem betalingsverkeer
Uitwerken TOM voor nieuwe Premie Pensioen Instelling
Uitwerken TOM voor nieuwe Premie Pensioen Instelling
Slagvaardiger maken holdingstaven
Slagvaardiger maken holdingstaven