Vormgeven en uitvoeren digitalisering van klantprocessen - VP&P
Search Icon
×

Cases


Wat wij doen? Wij geven organisatieadvies in de financiële sector.

Je collega’s hebben uitdagende opdrachten bij banken, verzekeraars, partijen in de pensioensector en toezichthouders.


Vormgeven en uitvoeren digitalisering van klantprocessen


Om te voorkomen dat een bank achter ging lopen op de concurrentie op het gebied van digitale klantinteractie en om de kostenratio te verbeteren, is een digitale transformatie opgestart. 

Per groep van processen zijn de knelpunten in kaart gebracht en is gekeken naar mogelijkheden tot digitalisering. De digitalisering is onder meer ondersteund door implementatie van een Business Process Management tool, waarmee legacy systemen en nieuwe tooling slim met elkaar verbonden zijn.

Onze andere cases


Nieuwe IAM tooling
Nieuwe IAM tooling
Optimaliseren van Customer Due Diligence processen
Optimaliseren van Customer Due Diligence processen
Actualiseren en herstellen van CDD Klantdossiers
Actualiseren en herstellen van CDD Klantdossiers
Vergroten rentabiliteit door fusie van pensioenuitvoerders
Vergroten rentabiliteit door fusie van pensioenuitvoerders