Business transformatie in de financiële sector

Voogt Pijl en Partners

Verandering in pensioenland

De connected customer; uitdaging of voorbeeld?

In 2015 treden veel nieuwe pensioenwetten in werking. Het is een hele opgave om de uitvoering daarvan in goede banen te leiden. Voor veel deelnemers is hun pensioen nog een ‘ver van hun bed show’. Het is daarbij de vraag hoe deelnemers goed te informeren over alle veranderingen en ze betrokken ze houden bij hun pensioen.

 

Op 12 maart gingen sprekers tijdens het IIR  Pensioenactualiteiten Event in op de actuele stand van zaken van een aantal belangrijke wetswijzigingen. VP&P leverde een bijdrage in de stroom gericht op Communicatie van Pensioenen. Het issue wat hierbij centraal stond, was hoe de nieuwe ‘connected customer’ met pensioenfondsen en –uitvoerders zaken wil doen. De ‘connected customer’; uitdaging of voorbeeld?

 

Voor de 22ste keer wordt het Pensioenactualiteiten Event georganiseerd in Amsterdam. Na een lange aanloop wordt er in het jaar 2015 veel in beweging gezet. Nieuwe wetten treden per 1 januari 2015 in werking en dat vraagt veel van pensioenfondsen en –uitvoerders.

 

Voor meer info: http://goo.gl/csbDHt

Terug