Business transformatie in de financiële sector

Herdefinieer onze klantpropositie

Klantengedrag verandert snel

Klanten negeren in toenemende mate traditionele kanalen en kiezen voor virtuele kanalen. Ze verwachten hierbij anytime, anywhere omnichannel diensten te kunnen afnemen. Uit het brede aanbod van diensten maken klanten eigen keuzes en neemt de behoefte om zelf in controle te zijn toe. Dat stelt vervolgens eisen aan de (eroderende) verdienmodellen van financiële instellingen.

 

Voogt Pijl & Partners heeft expertise om te ondersteunen bij het herdefiniëren van bedieningsconcepten, bij het doorrekenen en opbouwen van alternatieve verdienmodellen en de procesmatige inrichting van een omnichannel bediening. Vanuit een sterke basis in zowel de frontoffice als de backoffice processen van klantbediening.

 

Hierbij houden wij de bewezen succesfactoren vanuit eerdere trajecten scherp voor ogen. Wij helpen u valkuilen te vermijden zoals herontwerpen op basis van huidig klantgedrag in plaats van toekomstig klantgedrag en het onderschatten van de klantbewegingen die veranderingen in tarifering met zich meebrengen.

 

Geïnteresseerd in het herdefiniëren van uw klantpropositie? Neemt u dan direct contact met ons op.



Bekijk bijbehorende cases & expertises






Terug
klantpropositie